Followers

Wednesday, February 22, 2012

no more honeymoon....

Assalamualaikum w.b.t
Ok.. mase untuk menconteng kat blog aku yang ntahapeape ni...
setelah busy ngan program kesihatan yang hyperaktif...
baru hari ni aku ade mood nak update blog..
setakat ni... aku dah join 3 program kesihatan.. yang ke-4 bakal menyusul tak lama lagi...
1st kat Pusat Dialasis... 2nd kat PDK Seberang Takir..
3rd [yang ni yang paling besar] kat Marang...
by the way.. Thanks kat budak2 diet coz sudi jemput aku untuk join program korang...
yang ke-4... insyaAllah kat S.K. Batu Rakit...

sebenarnya.. aku nak bgtau yang aku dah tamat posting..

"Public Health II"

[sedih la plak... masa untuk honeymoon dah habis]

Thanks and tahniah kat group member aku.. coz kita dah berjaya finishkan ape yang patut...
and tahniah gak untuk all batchmate aku coz bejaya buat program

"Program Kesihatan Komuniti" 

kat Marang.... penduduk Taman Medan Jaya memang terbaeeeekkk...
yang paling best...
 Ajk kaunter pendaftaran kena serbu cam artis...
[hari tu memang famous giler la aku ngan Cik Semut... Hahahaha... Jangan jeles]
sorry ar.. x de gambar nak share...
coz x sempat nak snap gambar.... korang bayangkan je la...

then before nak balik tu...
ramai gak la yang datang serbu nak minta autograph... bila aku tanye
"Knape nak tandatangan abang ni?" diorang jawab... "Ntah... x tahu... sje je"
x pe Dik... simpan leklok tandatangan abang tu...
nanti bleh jual kat muzium negara... insyaAllah, ade nilainya...
x pun jual kat Balai Seni Lukis Negara..

Ok... x nak citer panjang-panjang.... skrang ni dah hari ke-3 posting baru...
nak tahu aku posting ape sekarang... dua huruf je...
O & G
or nama simpul lidahnye....

"Obstetrics And Gynaecology"

se"comel-comel" baby ni.... hensem lagi si penulis blog ni.... hahahahahaha
ape yang menarik?
tunggu post yang seterusnya... nnti aku citer ape yang aku blaja....

lukisan penaja:
dah lama post ni jadi pekasam kat dashboard blog.... akhirnye berjaya gak aku publishkan beliau...
ingat.... "no more honeymoon"

No comments: