Followers

Sunday, February 12, 2012

Die Kenal Nama Aku..

Assalamualaikum w.b.t....
sementara menunggu mood untuk edit report Aedes survey tu datang...
aku nak update blog...
before tu... share berita gembira dulu....
introduction yang 12 page aku buat hari tu.. x perlu edit.... dah betul 100% kot...
[hahahahaha... hebat gak aku ni... puji diri sendiri]
yang nak kena edit hari ni... part objective..
and kerja tambahan... edit cover report.. tolong Cik F...

back to the citer asal...
tajuk die
"Dia Kenal Nama Aku"
korang [lelaki je] pernah kena baca doa untuk pembukaan majlis x?
kalau.. aku.. sepanjang 22 tahun hidup kat muka bumi ni...
jawapannya... "TAK PERNAH"
tapi.... semalam rekod tu dah pecah... aku jadi bidan terjun baca doa...
[jangan salah faham... bukan jadi bidan tau]
tiba-tiba je nama kena pick...
untung la kan... Cik pengerusi majlis yang sopan dan berbaju pink tu kenal nama aku....

ok... semua tadah tangan ambe nak baca doa ni.... [pinjam gambar]

tapi.. seriously... lawak and menakutkan....
dah la x de teks... pakai main hentam je... sebut je ape yang terlintas...
aku pun x ingat aku doa ape semalam...
yang pastinye...
kaki aku dah nak tercabut time baca doa tu...
terketar-ketar tahap dewa.... nasib baik ade benda yang petak tu...
[syukur... Alhamdulillah]
so x de sape yang nampak kaki aku duk menari-nari cam orang gila..
tangan.. alhamdulillah.. bleh control skit...
kalau x control... maybe satu badan terketar-ketar..
x pun, pengsan terus...

by the way..
ni pengalaman pertama... 
thanks kepada Cik Pengerusi majlis berbaju pink...
[ x lupe gak Cik Pengarah program.. bila nak blanje saya makan nasi arab?]
memang x leh nak lupa pengalam ni...
lain kali buat lagi ye...

lukisan penaja
nampaknye saya bukan calon yang sesuai untuk dijadiakan menantu or suami.. 
baca doa pun x lepas...

2 comments:

republic of CENDOL said...

saudara yg membaca doa...
tahniah anda dah berjaya...
herm..
cik baju pink kenal awak...
itu tandanya cam de jodoh...
wish u the bezzzzz

Iman Lurv Islam said...

wah, ni dah boleh jadi Ustaz Terjun ni....nice...terbayek la bro...you done it...