Assalamualaikum w.b.t...
[bagi salam sunat... jawab salam wajib... sile sebut kuat-kuat waalaikummussalam w.b.t]
hari ni second day untuk module public health....
cam.. x percaye je... ni module last untuk year 2....
bulan 9 ni dah masuk year 3....
[jangan lupa... bulan 5 ni ade pro exam...]
ok...
hari ni aku nak cerita tentang dua perkara...
1st.. aku nak cerita pasal module terbaru ni......
sangat-sangat "menarik"...
rasa nak tarik diri je...sekarang... baru aku tahu..
belajar medic ni ade gak benda yang boring...
anat, physio, biochem, pharmaco, patho...
semua dah x de untuk module ni...
ingatkan lagi senang....
rupa-rupanya... indah khabar dari rupa....
susah... dalam bahasa perancis "tres difficile"
hari ni.. hari kedua... insyaAllah.. lame-lame ok kot....
2nd...
aku nak cerita pasal pendataran subjek ko-kurikulum untuk sem depan...
dah la x tahu nak pilih ape...portal pelajar buat masalah plak....
sampai sekarang x bleh daftar lagi...
kawan-kawan aku... ade yang sanaggup tunggu sampai pkul dua tiga pagi...
semata-mata nak daftar benda ni...
sangat-sangat menyusahkan....
aku..
cam biase la... bangun pkul 3 or 4 pagi...
time ni je internet ni laju....
same je.. x bleh daftar gak.... tapi...
aku ade plan lain... download movie....
Alhamdulillah... pagi-pagi.. dapat la dua episod....
x rugi la.. aku bangun awal-awal pagi...

No comments:
Post a Comment