Followers

Wednesday, March 9, 2011

bila jari aku menari....

Assalamualaikum w.b.t......
hmmm.... berjaya gak aku buat jari-jari kau ni menari kat ats keyboard ni.....
bukan tarian zapin... bukan tarian makyong.... dan tarian hip hop....
memang x de kaitan ngan seni tari menari....
tarian ni just nak keluarkan post yang dah lame x keluar kat blog ni....
niat ade.... tapi perlaksanaan x sampai....
 
 
 
sebenarnye hari ni aku nak cerita pasal lawatan kat taman sinar harapan.....
citer tu dah basi pun... tapi boleh dikongsi lagi....
aku nak upload gambar.... tapi...
gambar tu kat dalam handphone.....
dah cari cable nak transfer gambar... ntah kemana hilangnye benda tu....
malas plak nak selongkar bilik... malam-malam buta ni....

x pe...
kite tukar topik lain.... insyaAllah... sangat-sangat menarik....
EOM.... lagi 7 Hari!!!!!
kenapa la cepat sangat....ape yang menarik pasal EOM ni?
 
1. aku x start study lagi
2. malam ni baru nak start buat study group...[sempat lagi ke...]
3. minggu ni sangat-sangat busy ngan keje-keje lain...
4. lecturer kata... module CNS ni paling susah.....
5.lecture note banyak sangat.... aku pun x tahu nak bace yang mane....
 
so....
berdasarkan fakta-fakta tadi....
aku rase... kalau fail pun x pe...
coz module ni susah... aku pun x ready....
buat ape yang mampu je... usaha dulu baru tawakal....
Ya Allah, Ya Tuhanku bagi la keputusan yang terbaik untuk aku...
amin....





No comments: