Followers

Saturday, March 19, 2011

kepada naga yang berkenaan.. sila gosok gigi ye..

Assalamualaikum w.b.t....
Alhamdulillah... dah habis EOM untuk module CNS....
hari ni je aku berkesempatan nak update blog ni....
dalam dua tiga hari ni... aku asyik tido awal je....
cam biase la... nak top up balik tido yang x cukup before ni.....
bak kate Prof Nordin.... " Sape sruh ambik medik?".... pandai-pandai la jaga badan.....
sekrang kuat lagi.... bile dah kerja nnti.. x tahu la camne...
[jauhnye angan-angan... pro exam x lagi... ade mimpi nak kerja... ish3..]


ketuk kepala tanye diri... nak jadi doktor ke x?
EOM assessment....
bak kate kawan aku..... cam haram soklan die.....
memang susah giler....
diorang ni saje je.... nak bagi aku kalah untuk kali ke-2 sem ni....
kalau kali ke-2 ok lagi... masalahnye ni dah kali ke-12 sejak aku ambikmedic ni....
bala.... bala....
dalam exam hari tu.... first time... bile aku bukak je kertas soalan....
trus tido.... [x lame.... lima minit je...]
aku rase... akan tercapai la ape yang aku target....
nak tahu ape yang aku target untuk exam ni.... 
tunggu la result kluar...



dah la... malas nak cakap pasal EOM tu....
benda dah lepas... jangan dikenang..... buang yang keruh.... ambikyang jernih.....
walaupun bengang ngan EOM kali ni.... 
ade gak benda yang best....apakah benda yang best tu?
mesti la perasaan bile habis exam....
sekarang ni rase cam x nak study terus.... 
rase cam dah habis pro exam.....
tapi hakikatnye....
aku ni.. baru keluar dari mulut buaya... pasni masuk mulut naga plak....
kepada naga yang berkenaan.. sila gosok gigi ye....

cakap pasal naga.... agak-gak.. bile merlin season 4 nak kluar?.....

ok.. tu je.... 
untuk pagi ni.... nnti pukul 9... ade kelas...
nak sambung download movie.....


4 comments:

ayub zainodin said...

suka baca post abg sarimi...huhu

Inche Pelukis said...

tq.. Dr. Cinta... hehehehe

::ecam:: said...

Naga mana ada gigi...

Inche Pelukis said...

btul ke naga x de gigi??? naga dalam citer merlin ade gigi.....
tapi.. mulut naga yang aku nak msuk ni... banyak gigi....