Followers

Monday, December 2, 2013

#saya "berundur"....

Assalamualaikum w.b.t
2 Disember 2013
nothing special... sama cam hari-hari yang lepas...
tapi ade yang berbeza
Alhamdulillah... something yang special... semoga kekal hendaknya
Aminnn
[perinciannya akan dicerita dikemudian hari dan waktu]

November dah berlalu... tibalah turn Disember...
Ending of my November
sangat tragis... and not the happy ending...
walaupaun ade yang happy

ending of my november adalah penamat khidmat aku dalam persatuan

Medical Students Association of UniSZA
(MediSZA)

salah satu sebab kenapa aku rasa happy blaja medic kat sini..
benda yang hilangkan stress aku time blaja...
benda yang melipatgandakan stress aku sepanjang 4 tahun...

bermula dengan
exco tugas-tugas khas.... bertukar kepada exco kebajikan
diteruskan dengan exco akademik
berhenti kejap...
tapi terlibat dengan jawatankuasa dispilin persatuan
seterusnya kembali berkhidmat sebagai exco publisiti dan perhubungan luar
jawatan terakhir 
Setiausaha I
perjalanan aku dalam persatuan... 
banyak kisah manis... banyak kisah pahit...

Jawantankuasa MediSZA Sesi 2012/2013
team yang paling best
[abaikan typo 2013/2014 kat atas tu]
ending november aku berkahir dengan
satu confession
confession yang buat aku rasa nak hilangkan diri dalam persatuan
when someone said

"....please leave MediSZA, we dont need you... diktator, buat keputusan demi keputusan ***** je. semua orang tak suka cara U jaga MediSZA..."

kata-kata yang diluahkan oleh seorang ahli persatuan
kata-kata yang diluahkan oleh 
junior yang dianggap seperti adik sendiri
kata-kata yang diluahkan oleh 
seorang kawan
kata-kata yang diluahkan oleh orang yang tidak tahu cerita yang sebenar
kata-kata yang diluahkan oleh 
orang yang..
ntah la... tak tahu dah nak cakap apa...

tapi yang pasti
apa yang diluahkan... sangat memberi kesan... 

sudah tiba masanya untuk aku
"undurkan diri"

tinggalkan page.

No comments: