Followers

Friday, October 26, 2012

raya kat "Italy"

Assalamualaikum w.b.t
Alhamdulillah... berjaya menghabiskan sisa hari raya pertama kat bumi KT ni...
agak boring coz x tahu nak buat ape...
plan nak study and nak siapkan seminar... tapi tak menjadi
x pe... aku postpone esok je.. 
InsyaAllah...
and untuk raya aji tahun ni dapat makan spegeti...
kalau kat rumah confirm makan nasi..
bak kata chef yang masak spegeti tu... rasa cam sambut raya kat Italy plak...
Italy pun Italy la... janji perut kenyang...

Thanks kepada Cik Semut and Miss SIII.... lain kali bleh masak rendang ngan ketupat plak...
Ok...
tu je benda yang aku nak share hari ni...
tak leh puji banyak sangat... 
nnti kembang setaman hidung chef2 yang masak spegeti tu...
btw.. Thanks chef-chef sekalian...

lukisan penaja:
nak makan singgang tulang + daging masak kicap + kerabu perut lembu...
sape sruh x balik? Hu3

No comments: