Followers

Sunday, October 28, 2012

final year

Assalamualaikum w.b.t
Ape khabar semua? Hopefully semua sihat... Aminnn
Ok..
jangan nak kompius ngan tajuk entry kali ni...
sesungguhnya aku baru 2 bulan masuk 4th year... x masuk 5th year lagi...
so, not in final year yet...
lambat lagi bro... dah berjanggut aku tunggu nak grad.... 
x kunjung tiuba gak... InsyaAllah kalau x tersangkut kat mana-mana 2014 kot...
sabar.. sabar.. less than 2 year je lagi..

sekarang ni... ramai plak kawan-kawan yang duk post gambar konvo..
camne diorang bleh grad awal...
rasanya time sekolah rendah... daftar sama-sama...
sekolah menengah pun sama... daftar sama-sama.. amik SPM sama-sama...
keluar dari sekolah pun sama-sama... 
tiba part grad from uni... diorang grad dulu... tinggal aku sorang-sorang...

kawan matrik..
also same... daftar masuk PDT sama-sama... pastu sambung PST sama-sama..
kat matrik sama plak tu...
tapi tahun ni... ramai plak yang dah grad...
camne korang bleh buat degree 3 tahun? x ajak pun....
yang join SPA pun sama... dah grad... siap kerja and dpat gaji lagi...
sangat-sangat jelezz..

ape-ape pun tahniah la untuk korang-korang semua...
kalau rajin sambung master... hidup sekarang.. ade degree pun susah nak dapat kerja...
kalau rajin lagi...
sambung PHD... nanti bleh sama-sama ade tittle Dr. kat depan...
sejuk pancreas mak yang mengandungkan kita...

untuk aku yang still blaja ni...
silalah teruskan sisa hidup kat medical school ni...
nak tak nak kena teruskan gak... no pandang-pandang belakang...
Moving Forward!!!
kawan-kawan yang dah grad... doakan kami yang x grad lagi...

#minggu ni exam.. dalam otak aku
seminar + case write up + case presentation + log book + preparation untuk exam

aku rasa bukan final year je jadi camni... tiap kali exam jadi camni... ntah2 final year lagi  teruk..
end of entry...
cuti raya dah habis... esok dah start kelas... lagi 2 hari exam....

lukisan penaja:
kepada yang selalu suruh aku study untuk exam... Thanks...

No comments: