Followers

Monday, July 16, 2012

"warming-up"

Assalamualaikum w.b.t
nampaknya bahang api exam semakin terasa.. tu yang berlaku kat aku semalam...
stress sampai tahap nak mengamuk je....
and nasihat from kawan2 dan ustazah kat sekolah dulu...
"baca al-quran dan doa banyak-banyak"
ingat cogan kata kita
[hahahahaha..... "cogan kata" salah satu perkataan yang hampir pupus dari bibir aku]
"Exam didahulukan, Cuti diutamakan"

and pagi-pagi dah dapat mesej from junior coz hari ni paper OSPE diorang..
bila dapat mesej tu.. aku reply camni je...
"OSPE ke? ALL THE BEST!!! Jangan risau cadaver2 tu tak kan bangun gigit manusia"
hahahahahaha..
langsung tak membantu... x pe la.. janji aku ikhlas bg semangat... 

tak nak meleancong kat tempat lain...
hari ni aku nak ajak korang semua "warming-up"...
bukan warming-up untuk senamrobik yang rabak-rabun tu....
ni "warming-up" lain...
Ok.. aku ajar... korang ikut ye....

1
-
-
-
2
-
-
-
3
-
-
-

music please
"Ku mengharapkan Ramadhan kali ini penuh makna, agar dapat ku lalui dengan sempurna"
[pandai-pandailah sambung sndri] 

jom!!! sama-sama "warming-up" untuk Ramadhan yang bakal tiba
Azam tahun ni... nak puasa FULL... ehem..ehem... tahun lepas tak full ke?
no komen... no komen....
Ok..
jom study... esok exam... x leh jawab menangis la sorang-sorang...

lukisan penaja:
semalam dapat sms from one of my friend.. smsnye dibaca begini..
"salam sahabatku yang dikasihi fillah. Selamat berjuang dalam medan exam sane. Mudah2 terus tshabat hingga gapai kemenangan.InshaAllah....ana doakan kejayaan nta. Bittaufiq wannajah" 
syukran... syukran...
[tiba-tiba jadi pemuda arab yang hensem]

No comments: