Assalamualaikum w.b.t...
Hello... Si Pelukis Tangan Kidal dah kembali...
Alhamdulillah... akhirnye ade gak peluang aku untuk update blog...
hampir 2 bulan x update... bulan Ogos x post ape2...
biase la... aku kan cuti....
kat umah goyang kaki je... x terpikir pun nak update blog...
sekali lagi....
Alhamdulillah coz skrang ni aku dah start clinical year..
dan secara rasminya aku bergelar pelajar perubatan tahun 3...
maknenye aku lulus remedial untuk pro-exam... like.. like...
markah ok la.. x banyak pun.. 56 je...
gred C-....
untuk posting pertama ni... aku dapat posting orthopaedic...
15 orang satu group... aku posting kat HSNZ...
tengok jadual clinical year memang pack giler... rase nak give up pun ade...
dulu excited nak masuk hospital...
bile dah start clinical year rase nak masuk pre-clinical balik...
seriously.. clinical year x best...
malas la nak citer ape yang berlaku untuk hari pertama...
nnti baca kat blog kawan2 yang posting skali ngan aku...
yang pasti... hari pertama dah kena... terpaksa la bersabar untuk 7 minggu...
ok la.. x leh nak citer panjang....
nak prepare video untuk orientasi junior plak..
lukisan penaja:
dengan ape yang berlaku sekarang.. tiba2 aku teringat kat poem yang aku blaja mase skolah menengah dulu.. tajuk die...
"The Road Not Taken"

2 comments:
Boleh bah kalau kau..
abg sarii..sile amek jugak jalan itu!:D
Post a Comment