Followers

Saturday, September 17, 2011

lukisan dari dewan bedah a.k.a OT.....

Assalamualaikum w.b.t...
Alhamdulillah.... tiba gak masa untuk aku update blog ni... 
dah seminggu aku start clinical year... banyak citer nak kongsi...
ingatkan hari-hari nak update blog.. tapi x boleh... nak taip www.blogspot.com pun x sempat...
dalam seminggu ni memang busy giler...
basuh baju pun x sempat... pagi tadi buat marathon basuh baju 3 baldi...
tangan pun rasa cam nak tercabut je....

ok... aku citer ape yang menarik je la... 
yang pastinya pasal 1st day masuk hospital then join ward round...
pasal ward round tu x de la menarik sangat.. biase je... aku ni pendengar pasif...  
dengar je x banyak soal... betul ke salah ke x kisah... kalau x faham aku cari sendiri....
yang paling menarik 1st day ni... dapat masuk OT....
walaupun x dapat nak tengok diorang main bedah-bedah... 
dapat makan angin kat dalam OT pun ok gak...

x yah cari yang mne satu aku coz kat dalam tu x de pun gambar aku..
 bila dah masuk OT.. aku jumpa la ngan supervisor aku...
part ni x best... orang lain tengok diorang gelak.. seriously part ni memang x best...
nak tahu ape yang berlaku??... aku kena buli ngan supervisor...
ade ke patut die sruh aku pakai baju besi... kalau ringan x pe la...
x silap aku... berat baju tu dalam 5kg kot...
nasib baik x bengkok tulang belakang aku... sejam pakai baju tu...
dalam hati
[kenapa dia pilih aku... kenapa x pilih orang lain]

ok..
tu je la citer untuk 1st week clinical year...
skrang aku nak smbung buat video untuk majlis penutup orientasi junior plak...
nnti aku citer ape yang menarik time orientasi ni...

no komen... x nak cakap ape2... nak siapkan keje aku je...
lukisan penaja
renungan untuk diri sendiri...
terima la hakikat... jadi AJK multimedia ni, keje aku buat video je....

1 comment:

ayub zainodin said...

hahaha...dah lama tggu abg sarimi wat post...mmg best r bukak blog abg sarimi ni,...