Assalamualaikum w.b.t...
Alhamdulillah.... tiba gak masa untuk aku update blog ni...
dah seminggu aku start clinical year... banyak citer nak kongsi...
ingatkan hari-hari nak update blog.. tapi x boleh... nak taip www.blogspot.com pun x sempat...
dalam seminggu ni memang busy giler...
basuh baju pun x sempat... pagi tadi buat marathon basuh baju 3 baldi...
tangan pun rasa cam nak tercabut je....
ok... aku citer ape yang menarik je la...
yang pastinya pasal 1st day masuk hospital then join ward round...
pasal ward round tu x de la menarik sangat.. biase je... aku ni pendengar pasif...
dengar je x banyak soal... betul ke salah ke x kisah... kalau x faham aku cari sendiri....
yang paling menarik 1st day ni... dapat masuk OT....
walaupun x dapat nak tengok diorang main bedah-bedah...
dapat makan angin kat dalam OT pun ok gak...
![]() |
| x yah cari yang mne satu aku coz kat dalam tu x de pun gambar aku.. |
bila dah masuk OT.. aku jumpa la ngan supervisor aku...
part ni x best... orang lain tengok diorang gelak.. seriously part ni memang x best...
nak tahu ape yang berlaku??... aku kena buli ngan supervisor...
ade ke patut die sruh aku pakai baju besi... kalau ringan x pe la...
x silap aku... berat baju tu dalam 5kg kot...
nasib baik x bengkok tulang belakang aku... sejam pakai baju tu...
dalam hati
[kenapa dia pilih aku... kenapa x pilih orang lain]
ok..
tu je la citer untuk 1st week clinical year...
skrang aku nak smbung buat video untuk majlis penutup orientasi junior plak...
nnti aku citer ape yang menarik time orientasi ni...
![]() |
| no komen... x nak cakap ape2... nak siapkan keje aku je... |
lukisan penaja
renungan untuk diri sendiri...
terima la hakikat... jadi AJK multimedia ni, keje aku buat video je....


1 comment:
hahaha...dah lama tggu abg sarimi wat post...mmg best r bukak blog abg sarimi ni,...
Post a Comment