Assalamualaikum w.b.t....
hari ni last day untuk 1st week module cns.....
minggu ni aku x de mood nak study..... kenapakah????
kalau pemalas... buat ape2 pun malas...
so... jangan takut dan malu untuk mengakui diri kite ni pemalas...
btul x????
tapi....
ade satu sebab ni yang buat aku btul2.... malas nak study....
nak tahu ape.... result EOM!!!!
kalau di beri peluang.... pas ni aku x nak mabik exam EOM....
meyakitkan hati... semua sakit la.. satu badan sakit....
lagi sakit bile ade yang perli aku....
ayat die cam ni....
"result awak cam biase la..."
bengong!!!!
suke ati aku la.. result cam biase ke.. luar biase ke....
sape sruh ko tengok result aku.... tahu la diri tu pandai.....
dapat A untuk EOM pun..... belum tentu ko bleh jadi doctor....
semuanya Allah s.w.t yang tentukan.....
next week...
prof kate nak buat kelas tambahan.....kepada prof-prof yang baik hati tu.....
tolong la... saya x nak kelas tambahan.... dah 3 sem aku masuk kelas tambahan....
kelas tu buat aku lagi stress.....
wahai sahabat... semalam kate nak pergi joging.... aku dah siap awal-awal... korang plak yang x bangun.... x pe lain kali je kite joging....
1 comment:
dia tu 'wong haw 'kan...banjingan itu wong...choi!
Post a Comment