Assalamualaikum w.b.t...
hari ni dah masuk hari ke-3 module cns.....
tapi mood aku... still... malas nak study... buat x tahu je.....
1st day... aku dah nak termutah blaja anat...
Prof. Jalal ajar best.... tapi otak aku x bleh nak terima banyak sangat...
so... masuk telinga kanan.... keluar telinga kiri
2nd day.. same gak....blaja anatomy lagi... physio satu je....
yang paling best.. lecture Prof Swamy...
die duk ajar kat depan... aku duk kira...
brape slide lagi nak habis........
kat bawah ni aku ade list... ape yang aku akan blaja untuk module ni.....
anatomy-14 ................. physiology-25
biochemistry-4 ......... pathology-7...........microbiology-5
pharmacology-12 ........... psychiatric-5 ...... physiotherapy-1
clinical-9 ........... ECE [early clinical exposure]-3
radio-imaging-3
PPD [personal and professional development]-2
practical pathology-5 ........ practical anatomy-6 ........ practical microbiology-1
[ble dah dekat EOM.... kena bace... 90 lecture note]
banyak sangat ni...
hari ni... xde mood nak study.... cz ade ulcer kat bibir....
bak kate pepatah... ulcer punye pasal... gigi aku yang sakit.....
No comments:
Post a Comment