Assalamualaikum w.b.t
D.n.T
D.nT? ape tu D.nT?
Hmmm... tak tahu... aku tahu, tapi x nak bgtau...
yang pasti post hari pasal D.n.T.
kalau nak tahu knape D.n.T or ape tu D.n.T
bacalah sampai habis...
post hari ni, pendek je... x nak panjang-panjang...
Pasal D.n.T ni..
seriously.... aku dah penat and x larat...
kalau ade yang faham... mesti diorang akan cakap...
"MasyaAllah... jangan cakap camtu...
x elok... Allah s.w.t x suka orang yang cepat give-up"
aku x give-up...
aku penat je... penat untuk diri sndri... penat untuk orang lain..
"game" ni dah macam main tarik tali je...
time aku semangat lebih... orang lain suam-suam tea "O"
bila orang lain semngat setinggi awan... aku plak yang suam-suam milo suam
semua nak suam-suam...
tu yang usaha jadi suam-suam kuku je...
rasa cam usaha before-before ni cam sia-sia...
tu la manusia.. selagi tak nampak ganjaran duk bersimpuh depan mata...
selagi tu la tak rasa bersyukur..
bukan kata orang lain... kata kat diri sndri gak...
bila fikir balik...
baik D.n.T untuk diri sendiri je... Orang lain D.n.T bila ade peluang je...
diri sendiri pun dah makin jauh terpesong
Oh! D.n.T
deng x tahu nak komen apo lagi... Ya Allah pemudahkan urusan ku...
Aminnn..
lukisan penaja:
untuk teman yang sama-sama berusaha... bukan nak give-up...
cuma buntu dan penat untuk teruskan
#apa yang tertaip kat sini, untuk bacaan kat sini je

2 comments:
Biar penat, asal tak give up. Semoga kuat semula! :)
sorry la Iman tak mampu nak tolong DnT...Iman rasa better Iman uruskan adik2 Batch 3 yg Iman pegang skunk ni...Iman risau yg dikejar tak dpt, yg dikendong berciciran....since sek2 sana dah amek, Iman malas nak fikir byk...malas nk gadoh2...sian budak2 tuh...lagipun, kalo kita dpt dorunk, Iman tak yakin kita boleh jaga dorunk betul2....kita tgk sendirilah batch 3 yg masih tak dpt hak dorunk...thats why la Iman tak berminat...risau terlalu kejarkan kuantiti, kualiti takde...malah kita hanya mengkhianati mereka...once dah dpt dorunk, kita tak jage leklok....hurm, ni pendapat Iman...
Post a Comment