Assalamualaikum w.b.t...
ok... tengok tajuk pun korang dah tahu aku nak citer pasal ape...
cam before-before ni... cite pasal exam..
hari ni hari ke-3 exam.... (jumaat ngan sabtu cuti.. x exam)
hari ni... Paper 3... OSCE/OSPE...
paper terakhir yang memerlukan kemahiran menulis menggunakan tulisan cakar biawak...
ok...
biasanye.. OSCE cam explorace la...
main kejar-kejar.. pastu jawab soalan... dapat jawab pindah station lain...
yang tu kalau 30 orang... kalau sorang2 je...
x de orang kejar... pastu x tahu nak kejar sape... kejar masa je...
yang tu kite panggil explorace sorang-sorang...
agak sunyi la kat dalam lab tu..
soalan... Alhamdulillah senang gak...
tapi... agak terkilan coz ade yang x bleh jawab...
soalan anat.... aku sentuh pakai tangan je cadaver tu... coz x de gloove..
yang best nye....
soalan clinical x de... soalan pharmaco pun x de...
secara keseluruhannya... yang ade..
soalan anat, physio, biochem, microb ngan patho...
soalan patho!!!
tension giler aku rase dah hafal pasal Hodgkin lymphoma tu...
bile nak jawab... trus blur.... x ingat..
ingat perkataan depan je... lymphocyte... yang belakang x ingat...
time tu.. cam baca jampi plak...
mulut duk sebut... lymphocyte... lymphocyte.. lymphocyte...
last2.. aku guna teknik penyamaran...
buat tulisan sambung2... kononye tahu.... tapi ejaan x jelas...
hopefully... lecturer faham....
ok...
tu je... cotetan untuk paper OSCE...
agak sunyi la kat dalam lab tu..
soalan... Alhamdulillah senang gak...
tapi... agak terkilan coz ade yang x bleh jawab...
soalan anat.... aku sentuh pakai tangan je cadaver tu... coz x de gloove..
yang best nye....
soalan clinical x de... soalan pharmaco pun x de...
secara keseluruhannya... yang ade..
soalan anat, physio, biochem, microb ngan patho...
soalan patho!!!
tension giler aku rase dah hafal pasal Hodgkin lymphoma tu...
bile nak jawab... trus blur.... x ingat..
ingat perkataan depan je... lymphocyte... yang belakang x ingat...
time tu.. cam baca jampi plak...
mulut duk sebut... lymphocyte... lymphocyte.. lymphocyte...
last2.. aku guna teknik penyamaran...
buat tulisan sambung2... kononye tahu.... tapi ejaan x jelas...
hopefully... lecturer faham....
ok...
tu je... cotetan untuk paper OSCE...
![]() |
| dah x de gambar... letak gambar ni je la... Good Luck!!!! |
lukisan penaja:
sepatutnye post ni kuar semalam... tapi x sempat nk siapkan... malam ni post untuk exam hari ni....

No comments:
Post a Comment