Dah lame aku x update blog ni…. Ayat same je… huhuhuhuhuhu
Ntah la… dulu bleh dikatakan tiap2 minggu aku update blog….. skrang sebulan skali pun malas…
X tahu la ape nak jadi ngan aku ni…. Kadang2 rase gak nak kongsi cerita kat blog ni…. Ble dah log-in malas plak nak taip…. Kalau bleh copy and paste dari otak aku ni… kan senang.. x yah susah nak taip… hari2 aku bleh update blog…..
Lepas raye ni tibe2 rase hidup aku ni kosong…. Aku dah bosan ngan hidup aku.. x de ape2 yang menarik… adakah ini ciri2 orang yang berputus asa???
Duk kat umah pun same… duk kat U pun same…
Kalau duk kat umah… bgun pagi aku mandi..pastu makan.. then tengok tv….. bile dah boring tengok tv… aku bce buku..pastu tido… bngun tengok tv lagi…. Ble dah malam… pukul 9 aku dah mula nak tido…
Cube bayangkan…. Camni la hidup aku time cuti hari raye…. Start dari raya ke-2 sampai la aku balik maidam…. Hari2 aku buat benda yang same je….. nasib baik cuti seminggu je….dah la raya tahun ni xrase cam raye…. Sangat2 membosankan…
Kalau cuti semester pun same gak….. camni la hidup aku… sebab tu kadang2 aku x brape suke cuti lame2…. Ble x cuti rase nak cuti… ble dah cuti x nak cuti plak….
Tu kalau kat rumah…. Kat U… sme je… ble time ade kelas… dari pagi sampai petang duk kat kampus…. Malam study skit… main2 banyak…. Pastu tido…
Ble time cuti…. Bangun pagi… mandi.. then bukak lecture note…. Bleh dah mengantuk bukak fb x pun tido….kalau x study, duk termenung je la kat bilik….. Dari pagi sampai malam duk kat bilik je…. Ble kuar jalan2…. Hmmm….. yang tu ok skit…. Ade gak rase yang aku ni manusia….
Kadang2 aku ni ‘nampak je happy’…. Sebenarnya otak serabut…. Suke fikir benda yang x patut aku fikir….. nasib baik x gila… tapi aku rase… kalau kehidupan aku berterusan camni….lame2 aku bleh jadi gila….
Malas nak fikir……….. aku dah x tahu ape nak cakap…. Yang aku tahu.. aku bosan sangat2……
3 comments:
jgn wisau sarimi...biasala tu...nnt dh ada bini ceria la cket kehidupan...
adala tambah sket aktiviti...sblom pukul 9 dh masok bilik tp xde r tido ...hahhaaha...kompem esok ceria berseri2 muka...try la...
selamat beramal...
hahahaha.... camne ko tahu??
ape2 pun... tq...
nasihat yg berguna....
pengalaman mengajar semuanya...hihi
Post a Comment