Followers

Saturday, September 25, 2010

jiwa kosong....

Assalamualaikum w.b.t...
Alhamdulillah... EOM dah selesai.... skrang bersedia untuk module yang baru.. Reproductive System.... harap2 module yang baru ni lagi elok....

cakap pasal2 EOM.... memang sedih sangat2... kenapalah nasib aku camni.... x bleh nak salahkan takdir.... semua yang berlaku ade hikmahnye.... lagi pun kena ingat.... Allah s.w.t. x tidak membebani hambanya kecuali sesuai dengan kemampuannya....

aku rasekan EOM hari adalah yang paling teruk.... banyak sangat soalan yang aku x leh jawab.... cube bayangkan.... daripada 7 soalan esei.... 1 je aku bleh jawab dengan separuh confident... yang lain tu bleh dikatakan cam tikus tengok besi... x tahu nak buat ape...

aku rase cam dah prepare awal2.... x tahu la kenapa tibe2 otak aku jadi kosong.... aku hanya mampu bertawakal je.... aku x nak fail untuk kali ke-9..... memang teruk.... 12 kali exam... 9 kali fail..... ni la rekod paling buruk yang ade kat budak medic UniSZA..... so, kepada junior2 jangan la contohi senior ni..... contohi orang lain....
effect EOM ni sangat2 ketara.... skrang aku rase.... hidup aku kosong....aku malas nak buat ape2.... tu pasal aku xjoin pegi main bowling.... rase nak join... tapi mood dah hilang.... skrang ni aku rase nak kawan ngan orang lain pun malas.... kalau lah aku diberi pilihan untuk lari ke planet lain.... insyaAllah aku akan pergi....

walaupun kadang2 aku nampak ok skit... aku x nak la tunjuk sangat yang aku ni kecewa ngan EOM.... nak menyesal pun x guna... bukan orang lain yang salah... diri sendiri gak... x pe la... tunggu je result kluar nnti....

sesungguhnye skrang aku blum bersedia nak kena soal ngan Prof zubaidi.... bukan setakat x sedia... memang aku x sanggup.... x nak... xnak.. xnak....


3 comments:

danialhadi said...

sbr dan cuba tngok org len camna dia berjaya....
mngkin bole ambil iktibar...

::ecam:: said...

jgn brsedih...k0 kn msh ade kawan...bley crite je pape..
kalu xnk cite kt dak medik aku sedia mndengar...

yg pntg jgn givup skrg tau...

..:aku adalah aku:.. said...

tq.. danial...
insyaallah....

ikram: tq.... x pe... insyaAllah lain kali aku crite kat ko.... aku bukan x nak kongsi masalah....

kadang2 ade gak kawan yang x selesa bile kite citer maslah kite kat diorang...

aku dah give up ngan usaha yang aku buat untuk dapat benda yang memang susah nak dapat.....