Followers

Monday, July 26, 2010

minta maaf... aku pun x suka nak marah2 orang.....

tibe2 hari ni mood aku dah kucar-kacir... x tahu la ape dah jadi ngan diri aku.....
aku rase cam.....
x de mood nak makan......
x de mood nak cakap ngan orang.....
x de mood nak blaja....
shazwan... sory la tdi mse ko explain pasal nephrotic syndrome aku x dengar sangat..
coz aku memang dah x de mood nak blaja... nak fokus pun x bleh....

mood aku skrang ni.....
fikir balik ape yang aku dah buat...
dan cari penyelesain kot2 ape yang aku dah buat tu salah....
ape aku dah buat hari ni????...
pagi mood aku o.k je.... petang je aku rase cam nak meletup....
aku dah cube control... tapi x bleh...

kimi, joe, danial, janz and fyfa... aku bukan sengaja nak marah2 korang kat MKK tu...
dah korang main2 ngan benda2 kat MKK tu....
aku takut rosak je...
kalau rosak.... die x kte korang yang buat.....
die akan kate buadk medic yang buat......
kesian la kat orang lain...
aku x kisah selagi aku bleh sabar.....

so, aku dah fikir masak2... maybe lepas ni aku akan control skit kemarahan aku...
bukan x nak marah...
cuma.....
aku dah nmpak ade antara budak2 medic yang x suka ngan ape aku buat...
walaupun korang x cakap direct ngan aku...
tapi dari stu perkataan + mimik muka aku dah tahu pe yang tersirat...
maybe aku silap tafsir.. aku pun x tahu....

aku marah2 pun sbb korang lantik aku AJK disiplin....
kalau aku x buat keje...
maknanya aku x jalankan amanah....
aku bukan jenis yang suka marah2 orang...
korang yang buat aku marah....
korang nak panggil aku orang tua kau x kisah pun...
aku tahu aku lagi tua dari korang semua.....
maybe panggilan orang tua tu ade kaitan ngan tindakan aku before ni yang suka marah2....

kepada sape2 yang panggil aku orang tua ke, tok wan ke ape2 je la...
korang x yah risau la... aku x marah pun... x kan nak main2 pun xbleh....
kalu aku nak letak jawatan pun....
nnti meyusahkan korang je... asyik letak jawatan je....
aku xnak buat benda yang same 2 kali.... lagipun jawatan ni bukan rasmi pun....
maybe aku je yang perasan pegang jawatan tu.... korang semua x kisah pun....
btul x????

aku pun mals nak taip banyak2...
makin lame aku taip makin terasa cam diri aku ni buat kerja bodoh.....
cam badut.... buat2 marah... pastu orang lain buat muka biskut....
aku nak pesan satu je...
korang jage la pae yang patut dijaga....
cube b'fikir setaraf ngan umur...
aku x kate aku ni dah b'fikiran matang.... aku pun ade gak buat silap....
aku je yang x tahu...

hopefully... kalu aku ade buat silap korang tegur la aku....
lepas ni, maybe aku akan buat x kisah je...
tapi kalau aku tibe2 bersuara, tu sbb aku dah x tahan...
aku buakn manusia yang perfect..
aku x bleh nak buat semua benda yang aku nak...
semua dengan keizinan Allah s.w.t...

k...
sekali lagi aku nak minta maaf banyak2....
aku pun dah x ingat sape yang aku dah marah tadi....


marah tu syaitan yang buat.... jangan biarkan diri dikuasai syaitan.....

sape2 yang suka cakap aku ni emo..... aku bukan emo... so, suke ati la nak kate ape pun....
yang penting aku x stress.............
senyum sokmo.....



6 comments:

munira muhd isa said...

relek2..ak pun penah rase cam tu...
yg penting ko dah buat ap yg jadi tanggungjawab ko...

..:aku adalah aku:.. said...

tq... ntah la... kadang2 aku rase b'salah gak coz ape yang aku buat tu meyakitkan hati orang lain....

::ecam:: said...

biase la tu,,,g pon bkn salah ko pon kalu marah dorang,,,mmg salah dak2 tu kn...
sabar je la dengan apa yg berlaku,,,ada hikmah nye tu,,,mne tau nnt ko kawen ngn owg yg ko marah td tu,,hihihi..



senyum sikit abg sari :)

..:aku adalah aku:.. said...

ikram...
tq2.. btul tu, ape yang berlaku ade hikmah nye...
kawen ngan orang yang aku marah????????
kawen lambt lagi...
jangan difikir benda yang xbrape penting buat mse skrang.....

bak kate rubinni....
aku ni sentiasa senyum..
x suruh pun dah senyum...
walaupu stress... tetap senyum...

senyum sokmo....

hashimi said...

sarimon emo!!! wahai sume, aku lah slalu usik sarimi yg ckp dia emo...huahua....


sory sarimi...tugas ko mmg kene mrh...jom kta truskan marah2 org ni..ak suka...hahaha


x lngkap hari kita kalo x bambu diowg skit...hikhik...kata super senior!!!!


sarimi, nk ucap congrats krna dlm moment2 bhgia dsamping insan tersyg...hik2

..:aku adalah aku:.. said...

x nak...
aku nak berubah....
aku nak jadi pendiam...
ko memang.. x sayang mulut.. asyik nak kutuka ku je....

ko marah la sorng2...
ko kan super senior....
aku muda lagi...