sekarang lebih kurang pukul 4 pagi......
awak giler aku bangun..... bukan sengaja.....
ni semua gara2 mimpi yang aku dapat tadi.....
tapi.. ade hikamhnye.. at least, dapat gak aku bgun awal.. dan buat ape yang patut..
kalau difikirkan mimpi yang aku dapat tadi.....
ish3.... amat mengerikan..... hampir tercabut jantung aku.....
mimpi ni bukan pasal aku..... tapi....
ade kaitan ngan orang yang dekat ngan aku.....
hmm... kirenye ade kaitan gak la ngan diri aku.... penting kot bagi aku....
ape2 pun.... mimpi tu mainan tidur je......
ak harap mimpi tu x kan btul2 berlaku.....
Ya Allah.... lindungilah orang2 yang aku sayangi.....
lindungilah seluruh keluargaku dan juga sahabat-sahabatku....
berikanlah kami kesejahteraan dan keredhaan-Mu di dunia dan di akhirat...
amin....

ni semua gara2 mimpi yang aku dapat tadi.....
tapi.. ade hikamhnye.. at least, dapat gak aku bgun awal.. dan buat ape yang patut..
kalau difikirkan mimpi yang aku dapat tadi.....
ish3.... amat mengerikan..... hampir tercabut jantung aku.....
mimpi ni bukan pasal aku..... tapi....
ade kaitan ngan orang yang dekat ngan aku.....
hmm... kirenye ade kaitan gak la ngan diri aku.... penting kot bagi aku....
ape2 pun.... mimpi tu mainan tidur je......
ak harap mimpi tu x kan btul2 berlaku.....
Ya Allah.... lindungilah orang2 yang aku sayangi.....
lindungilah seluruh keluargaku dan juga sahabat-sahabatku....
berikanlah kami kesejahteraan dan keredhaan-Mu di dunia dan di akhirat...
amin....

No comments:
Post a Comment