Asslamualaikum w.b.t…
Before aku buat assigment yang berlambak-lambak minggu ni, aku nak update dulu aku punye blog. Lagipun sekarang ni tak de mood lagi nak start bueat keje.. maybe kejap2 lagi kot. Hari ni aku nak kongsi pengalaman aku bile dah masuk sem 2. Alhamdulillah…. sem 1 dah lepas.
Sem 2 ni aku dapat mentor baru. Sem 1 dulu mentor aku, Dr. Salwani.. and sekarang ni mentor aku Prof. Dr. Ahmad Zubaidi iaitu dekan falkulti perubatan dan sains kesihatan. Memang untung la coz dekan jadi mentor aku. Minggu pertama sem 2 ni tak lah busy sangat.. kire o.k la msuk minggu 2 banyak plak assigment yang kena buat termasuklah assigment untuk subjek university
Untuk sem 2 ni. Ade 3 module je… tak cam sem 1 dulu, 7 module. Module pertama untuk sem ni cardiovascular system. module ni agak menarik la jugak.. belajar pasal jantung je and benda2 lain yang berkaitan. Tapi tiap kali masuk kelas aku cam xtahu ape2.. bile dah habis kelas pun same jugak.. aku tak tahu ape yang aku dah belajar. Nak buat revision pun malas… huhuhuhu
Sekarang ni aku pn dah mula risau.. kadang2 terfikir jugak.. btul ke aku ambik kos medic ni. Dulu aku jugak yang beria-ia nak dapat kos ni, bile dah dapat aku pulak yang tak nak berusaha. Aku takut jugak, nanti ape yang aku buat ni akan makan diri aku sendiri.. nanti aku jgak yang susah. Aku harap lepas ni semuanya akan o.k.
Malam ni aku nak buat report yang dah tertangguh selama 3 hari. Ni la salah satu kelemahan diri aku, suka sangat tangguhkan kerja… nak bangun tido pun boleh tangguh2… so, itu je la yang dapat aku kongsi untuk hari ni.. harap2 malam ni aku dapat siapkan report coz hari khamis ni nak kena hantar.
k…. bye2..
senyum sokmo……..
No comments:
Post a Comment