Followers

Thursday, March 7, 2013

sayonara emergency medicine

Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah... tarikh keramat 7 march 2013...
secara rasminya tamatlah posting 

EMERGENCY MEDICINE

maknanya.. exam pun dah habis...
then... exam tadi... agak terkesima, terkesumat dan terkenang-kenang...
susah sepayah payahnya...
berbekalkan kata-kata semangat... "buat la... T_T"... aku jawab je...

betul? salah? yakin? confuse?

Aku serah kepada yang berkuasa... wait and see je..
hopefully... logbook yang "buat la.. -_-" tu....bleh tolong topuptopup kan markah aku... 
target aku...

L.U.L.U.S

je.... x tinggi pun.... target A.. jauh sekali...

kita tutup citer pasal exam... tutup citer pasal posting emergency..
InsyaALLAH esok dah start cuti..
maka diri ini akan kembali ke bumi KK tercinta....
doakan keselamatan aku...
after 1 week jumpa lagi... posting baru, azam baru... orangnya tetap sama...

#sayonaraemergencymedicine

agak-agak bila bleh merasa benda ni?

lukisan penaja
emergency medicine agak best.... InsyaALLAH bleh masuk list untuk pilihan masa depan
Aminnnn

No comments: