Followers

Monday, January 28, 2013

sayonara anaest...

Assalamualaiku w.b.t

28 Januari 2013

ape yang special ngan tarikh ni?
rasanya takde ape-ape yang spesel... sama je ngan hari-hari lain...
except benda yang berlaku hari ni...
ntah la... tiba-tiba rasa bersalah dah malu...
benda kechik je....  tertido dalam kelas... pastu kena tegur ngan lecturer...
dah try tahan... tapi tak boleh...
memang lentok-lentok manja la dalam kelas tadi....
wahai mata.... ko saje je kan nak saboltaj aku depan vixiting lecturer...

Ok..
hari ni... aku dah masuk posting baru...
Dermatology.
untuk posting ni... 2 minggu je.. so, dalam 2 minggu ni belajar pasal penyakit kulit je la..
hari ni je... dah belajat pasal term-term yang pelik...
term-term yang susah dan pelik camni la yang buat aku susah nak ingat...
x pe.. x pe..
 makin susah.. makin banyak dapat pahala....
[ayat nak sedapkan hati]

last week.. 
dah exam untuk end of posting anaesthesiology...
Alhamdulillah... semua ok.. walaupun ade dua tiga empat soalan yang x leh jawab..
sebabnya..
x sempat nak baca... and dah baca... tapi amnesia skit... 
tak ingat... jenuh aku duk perah otak...
benda dah lepas...
tawakkal je la.. InsyaAllah.. semua lulus..
kalau dapat A pun best gak...

Untuk posting anaest ni...
sangat menarik... dan senang nak faham...
so, posting ni bleh masuk dalam list one of the posting yang aku suka...
specialist yang mengajar pun baik-baik.. MO pun sama..
lecturer kami... lagi berganda-ganda baiknya..
apa yang dapat time posting ni..H.O.D die bagi semangat untuk kami semua study...
banyak-banyak posting... posting ni la banyak kena puji...
ape lagi... kembang setaman la..
Hehehehehe

before tutup kedai...
special thanks to all lecturer and specialist yang mengajar kami untuk posting anaest...

T.H.A.N.K. Y.O.U

true!!! sebab tu la aku tertido dalam kelas tadi...
lukisan penaja:
hopefully esok tak jadi cam hari ni... wahai mata jangan gatal-gatal nak tertido plak. 

No comments: