Followers

Saturday, November 6, 2010

gomo klate gomo....

Assalamualaikum w.b.t....

dah lame x berfacebooking dan berblogger...... akhirnya hari ni dapat gak aku update blog ni..... sebenarnya.... banyak benda yang aku nak kongsi.... tapi... manusia hanya mampu merancang... tuhan yang menentukan.... Alhamdulillah.... setiap keputusan yang Allah s.w.t buat adalah yang terbaik untuk hambanya....

hmmmm.. hari tu.. sape ade tengok perlawanan akhir piala malaysia..... Alhamdulillah.... negeri Cik Siti Wan Kembang menang!!!!!!!!!! aku bukan nak cerita pasal bola.... tapi aku nak cerita ape yang berlaku kat fb.... semua duk cakap pasal bola je.....









bile penyokong kelantan ber"facebook"ing.............


ni untuk sape2.... yang bersikap berkecuali.... hahahahaha

yang paling penting aku suka lagu ni.......



No comments: